2011-01-26
12:23:45

Seeeg dag!

Halli hallå! Kom till skolan idag halv 9 och har bara haft en lektion idag klockan 10 och nu har jag inget ända framm till klockan 2 då jag ska ha utvecklingssamtal:P vet inte vad jag ska göra för något nu, biblioteket är bokat för någon klass så här kan man ju inte vara-.- får väll läsa llite i min Twilight-bok:) Imorgon ha jag hemmstudiedag så det blir att vara hemma imorn;) fast måste ju öva läxor ändå:P Funderar på att skicka efter någon film nån dag men jag vet inte vilken, tänkte välja mellan Merlin säsong 2, One tree hill, Vampire Diaries eller the last Airbender, men jag kan inte bestämma mig:P får se vad det blir. Nepp nu ska jag dra. Ha det gött! Kram Julia

Skulle vara skönt med sommar:)

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: