2011-07-30
15:41:17

I´m back!

Hejsan hejsan! Nu är jag tillbaka igen! Syrran & c.o. åkte hem igår så nu har jag tid att blogga igen;) Under de dagar som syrran har varit här har jag haft jättekul! Vi har varit och badat, varit i Håverud och även varit på Liseberg;) På Liseberg var det huuuuur mycket folk som helst! jag åkte tyvärr bara några attraktioner eftersom det var så långa köer. Såg även lite kändisar faktiskt;) Precis vid ingången och direkt bakom mig gick Jacob Eklund, han som spelar Johan Falk:) det var även lite kändisar på den stora scenen eftersom det skulle vara Lotta på Liseberg på kvällen. Eftersom jag jag inte åkte så mycket karuseller så blev det att spela på massa hjul;) och det slutade me att jag vann stjärnvinst på kexchoklad;)hehe, så nu har jag 36 chokladkakor här hemma! En dag var vi även på bio och såg den sista Harry Potter filmen, var helt klart den bästa! synd att det inte kommer några fler filmer bara:(

Josse hade ju även med sig Chris och lill Micke och Micke var den goaste lilla ungen jag nånsin har sett:D När jag såg han i bilen första gången så låg han flinade mot mig:) sååå söööt! Saknar han och de andra redan och hoppas att det inte dröjer innan vi kan åka och häsla på dem igen=) vi hade så hilma kul!

Nepp nu ska jag på kalas hos min farmor så måste dra! Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: