2011-06-19
19:57:03

Ankliv, Nalle Puh

Tjabba tjena! Idag har jag inte gjort något i stort sätt! Var på en promenad förrut men annars har dagen varit rätt seg-.- Nu så hade jag tänkt städa rummet lite (tråkigt, jag vet), har inget att göra. Kanske ser på nån bra film lite senare:) Förrut så kom jag att tänka på gamla barnprogram jag tittade på när jag va liten, satte på tv:n förrut och det är ju jätte dåliga program om man jämför med dom som jag såg på när jag va liten! Uttrycket "det var bättre förr" stämmer verkligen i det här sammanhanget:P hehe. Nepp nu ska jag gå och se om jag kan hitta något mumsigt att äta nere i köket;) Ha det gött! Kram Julia

Här är några gamla favoriter jag älskade när jag var liten;)



Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: