2011-03-16
19:48:19

Dans:)

Halli hallo! Har haft en rätt så lugn dag i skolan idag. Dagen började med att jag hade ett dataprov, som förövrigt inte gick så jättebra-.- är den minst tekniska i hela klassen:P Efter det så hade vi gympa, och dagens lektion bestod av dans som jag tyckte va ritktigt kul:) Det är kul att göra något annorlunda än att bara göra bollsporter på varenda lektion;) Hade även en superlång håltimme efter svenskan som slutade kl.12.20 och tyskan började inte förräns kl.14.55-.- Hade tänkt att gå in biblioteket och sitta vid datorn men där var det fullt, så då gick jag för att hämta min ipod och sätta mig vid en av sofforna i biblioteket men då hade jag ingen täckning, så då fick jag sätta mig ett grupprum vid samhällskorridorerna och där äntligen funkade min ipod.....tills två minuter senare för då dog mitt batteri:P snark! jaja, jobbade även lite med tvåstadsprojektet förrut, känns som om det aldrig ska ta slut -.- Sedan tog jag bussen hem och babblade lite med Johanna ett tag;) Nu måste jag läsa inför tyskaprovet! Ha det gött! Kram Julia

Tyckte jag hade en härlig morgonfrilla imorse;)





Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: