2011-03-07
08:51:19

Måndag igen

Godmorgon godmorgon! Helgen har varit riktigt bra! I lördags tittade jag på den nya filmen The King's Speech, och den visade sig vara riktigt bra:) Är en verklighetspasserad film som handlar om en kung som ska lära sig tala ordentligt eftersom han stammar, rekomenderas;) På kvällen var det ju andra chansen i melodifestivalen, gillar verkligen The Monicker;) Hoppas det blir han som vinner! eller Swingfly=) Igår fyllde mitt kusinbarn Alva 5 år så vi åkte ner och hälsade på dom i några timmar:) Jag åt jättemycket goda kakor och jättesmaskig tårta;) På vägen hem hoppade vi en sväng på Mcdonalds och käkade hamburgare:) Nu måste jag läsa lite på mitt "underbara" geografi-prov som jag har på onsdag:P Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: