2011-05-12
14:56:08

Dålig uppdatering!

Tjena mors! Det är dålig uppdatering igen, men det kommer att snart bli bättre när all prov lugnat ner sig lite;) Den här veckan har bestått av nationella i tyska & engelska och uppsatsskrivning och imorn blir det ekonomiprov -.- Förra veckan hade jag matteprov och idag fick jag reda på resultatet, jag var hur nervös som helst men jag fick G och det är jag övelycklig för  eftersom jag suger i matte! Alla rätt utom tre:) Det har varit typ nån hälsovecka den här veckan så jag och några till gick tipspromenad förrut;) den var hur lång som helst också såklart gick vi fel en bra bit också:P Snart ska jag hem och slappa en liten stund och efter det pluggning:P Skickade även efter en ny serie igår som jag kommer få imorn:) Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: