2011-05-14
13:14:04

Eurovision Song Contest!

Hejsan hejsan! Äntligen är det helg kan jag ju bara säga! fast har fortfande endel läxor kvar men lite får man allt slappa;) Igår hade jag mitt hemska ekonomi-prov och allt jag har att säga var att det var SVÅRT! Men sedan fick jag reda på mitt musik-prov och då blev jag mycket gladare för tyckte inte det hade gått så bra men det hade det tydligen:) När jag kom hem tryckte jag i mig en marabou, kollade på One Tree Hill och somnade i soffan:P Idag är det ju Eurovision Song Contest;D Äntligen något bra på tv! Tyvärr så gick inte Norge vidare men det får bli att heja på Finland och Irland;) Hoppas verkligen någon av dom vinner! Kommer verkligen att bli spännande! Nu ska jag gå ut i trägården en sväng. Ha det gött! Kram Julia



Postat av: Carro

Jag gillade Danmarks bidrag :)

2011-05-31 | 09:04:51

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: