2011-05-16
09:03:11

Måndag.........

Godemorgon! Då var det måndag igen, är hur trött som helst! vaknade rätt tidigt imorse och trodde att det snart var dags att gå upp, men när jag tittade på klockan var hon bara halv 5-.- och det ju verkligen jätte lätt att somna om när det är ljust ute:P Har mitt första nationella-prov i matte på onsdag och det ser jag inte fram emot-.- fast nu är det ju inte så långt kvar av skolan, är ledig från den 2 juni till den 6 juni pga. massa lovdagar;) och sedan går jag i skolan typ två dagar och sedan är det sommarlov;)gött! Idag slutar jag förhoppningsvis lite tidigare eftersom jag har uppsatsskrivning då brukar vi få jobba hemma:) Synd att inte Irland eller Finland vann Eurovision i lördags, tyckte inte så järre mycket om vinnalåten men den var väll okej. Nepp nu ska öva läxor. Ha det gött! Kram Julia

De riktiga vinnarna!


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: