2011-05-27
19:51:59

Nu är det Freedagsmyyys!;)

hej svejs! Nu är jag ÄNTLIGEN klar med mina hemska uppsatser så kan äntligen slappa! Fast jag har i och för sig ett tal jag ska hålla på måndag som jag måste skriva men skitsamma annars är jag ledig;) Nu under dagen har jag gjort mitt sista nationella i tyska och jag tyckte det gick ganska bra:) Sedan så skulle det visas en film i aulan om jorden som lärarna tyckte vi skulle se och jag och några till hade inget annat för oss så vi gick dit. Filmen var väll rätt intressant men det tro mig det är ingen film man vill se en fredag eftermiddag:P Efter ett tag blev den göör seg och jag höll på att somna så efter en timme så hade flesta gått och även jag gick:P Idag var även sista musiklektionen vilket jag tyckte va lite tråkigt, men vi spelade iallafall några låtar och jag testade även på ukulele;) Just nu spelar jag lite gitarr och snart blir det Vampire Diaries:) Ha det gött! Kram Julia

Världens coolaste bebis;)






Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: