2011-05-02
08:51:44

Ny vecka!

Hejsan svejsan! Eftersom jag var ledig i fredags så har helgen varit rätt så lång, vilket har varit gör gött;) I lördags drog Jennie, Johanna och jag ner till Sundserud och grillade var jättemysigt:) Vi hade med oss massa godis,kakor,jorgubbar m.m;)Vi hade rätt svårt att få eld i brasan så det slutade med att pappa fick komma ner och hjälpa oss:P När jag skulle grilla mitt och johannas kött så tappade jag såklart köttet rätt ner i askan:P snacka om att vara klumpig! Sedan drog vi hem till mig ett tag och tittade på film;)

Igår var jag hela dagen i Trollhättan och gick majtåget vilket var trevligt och sedan lyssnade vi lite på när Jytte Guteland pratade. Efter det var det meningen att vi skulle gå och käka på Oden men det hade stängt så det fick bli att dra till Överby. Min farbror och jag käkade på Mcdonalds och päronen på Briggen. Sedan gick vi och kollade lite i affärer och jag köpte mig en ny bok som handlar lite om Twilight-böckerna, den innehåller en intervju med Stephanie Meyer och lite info om vampyrerna i boken;) 

Nepp, nu ska jag öva inför mitt ekologiprov som jag har i eftermiddag-.- Ha det gött! Kram Julia

 


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: