2011-05-22
18:53:31

Regn & läxor

Hejsan hejsan! Idag har jag varit hos farmor en sväng, mamma klippte håret på henne och sedan käkade vi massa goda kakor:) Dagen började ju med fint väder men såklart så var det bara tvungen att börja regna-.- jag hade tänkt att gå ut en sväng men det kan man ju bara glömma! Jag har istället gjort en massa underbara läxor hela eftermiddagen:P FN & EU,matte och allt annat möjligt skoj:P Igår var jag hemma i stort sett hela dagen, bakade även mumsiga choklad-cupcakes som blev göör goda;) Nu till kvällen hade jag tänkt att se Mästarnas Mästare och efter det ett avsnitt av allra bästa Glee;) Imorn är det skola igen men tänker hela tiden på att det inte är lång tid kvar! Ha det gött! Kram Julia

Frasse har en förmåga att alltid se trött ut när jag tar kort på honom! 

även denna bild......


och denna...


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: