2011-05-31
16:55:17

Varmt!

Hejsan hejsan! Äntligen känns det att sommaren är på väg! Har nyss varit ute och solat en stund i den härliga värmen;) Idag var jag hemma redan klockan 12 på grund av jag inte hade några lektioner på eftermiddagen, göör gött:) Sedan när pappa hämtade mig efter skolan gick vi och köpte oss var sin glass ,I ♥ Magnum mandel;) Helgen har varit bra, lördagen var dock rätt lång! Åkte iväg klockan 9 för att skjutsa farmor till Smögen, sedan åkte vi en sväng till Överby där jag handlade ett par kort byxor och två linnen, och till sist åkte vi till Bäckefors sjukhus eftersom vi trodde pappa hade fått borelia ( men såklart så hade han inte fått de:P) så var hemma halv 8 på kvällen, och då kom jag på att jag var tvungen att skriva ett tal till svenskalektionen-.- jaja denna helgen ska jag bara slappa, kanske går på bio någon dag,vi får se=) Nepp nu ska jag dra några avsnitt med One Tree Hill;) Ha det gött! Kram Julia

Osse & Beebiis;)


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: