2011-09-09
20:29:28

Friday friday!

Hejsan svejsan! Blir ett kort litet inlägg! Dagen började med sovmorgon, börjar inte förrens kl 12 på fredagar så kan sova rätt länge då;) Har även bara två lektioner så slutar redan tio över två, kan det bli mer perfekt:) Fast idag hämtade päronen mig efter skolan så vi drog till överby en sväng. Köpte mig ett par byxor och en kofta, jättesnyggt=) Sedan gick vi in på icamaxi och jag hittar en av mina favoritfilmer, nämligen Förnuft och Känsla;D Den är sååå himla bra! Är en "kostymfilm" typ med gammeldagsa kläder men den är verkligen underbar! Finns även i två verisioner till, en från typ 80-talet och en från 1995, men den här är från 2008. Gillar mest de från 1995 och 2008.Rekomenderas verkligen! Så när jag går upp i morgonbitti blir det att titta på den;) Snart blir det att käka kycklingtacos och senare ska jag mumsa på en godispåse från hemmakväll=) Ha det gött! Kram Julia

Denna köpte jag:)


Denna är minst lika bra;)

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: