2011-03-24
16:23:49

Äntligen klar!

Hejhej! Idag hade jag tvåstads redovisningen! Tyckte det gick riktigt bra:) Är alltid jättenervös precis innnan men när jag väl står det sår släpper nervositeten. Våran grupp låg precis på MVG, men det var någon grej som vi hade missat men vi fick typ VG/MVG så jag är jättenöjd;) Så jag tog halv 11 bussen hem idag så det var riktigt skönt att komma hem tidigt;) Imorn har jag studiedag så äntligen slipper man gå upp tjugo i 6:P Efter det ska jag och Pappi åka till Mellerud och handla lite inför mammas födelsedag på söndag=) Jag ska göra en superfin tårta hade jag tänkt! Blir tårtan bra så lägger jag upp en bild på bloggen men blir den inte bra.....då lägger jag helt enkelt inte upp någon bild hehe:P Nu hade jag bara tänkt att slappa en stund, har ont i halsen så hoppas att jag inte blir sjuk nu:( Ha det gött! Kram Julia

Jimmy Eat World - Work

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: