2011-03-11
18:14:46

Film i Väst

Tjenare tjenare! Efter en lång dag i skolan är jag äntligen hemma;) Vi hade tyvärr ingen musik i skolan idag eftersom lektionen var inställd:( Men jag och min tvåstad-grupp åkte iväg på ett studiebesök till Film i Väst i Trollhättan:) Var jättetrevligt! Först intervjuade vi en kvinna som berättade lite om hur företaget bildades och sedan berättade hon lite om aktuella filmer som skulle komma=) Vi fick var sitt litet häfte som det stod lite fakta i och även ett Film i Väst-nyckelband (som jag förövrigt var skitstolt över:P) Hon visade också inspelnings studion som hette Studio Fares (efter Josef fares), tyckte det var riktigt häftigt att ha varit där inne som massa kända skådespelare hade varit;) Man har spelat in lite scener ut Josef Fares film Zozo därinne:) Var ett riktigt kul studiebesök! På grund av att jag inte hade någon musik så kom jag hem lite tidigare så nu har jag nyss läst lite no-läxa och senare blir det att se på Vampire Diaries och käka lite toblerone;) Trevlig kväll! Ha det gött!
Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: