2011-03-26
14:36:32

Snuvig!

Tjenare tjenare! Sitter och lyssnar lite på musik och gör inget speciellt för tillfället. Dagen började med att jag och pappa firade mamma på födelsedagen! Fast egentligen fyller hom inte år förrens imorn men vi ska ha lite kalas här hemma imorn så vi firar henne idag istället;) Mammi fick lite filmer, en bok och presentkort:) Igår hade pappa och jag även bakat gaffelkakor och bakat våran första prinsesstårta, den blev jätte bra=)är riktigt nöjd! Idag tog päronen och jag oss en tur till Mellerud. Precis innan vi skulle åka så skulle mamma öppna garagedörren, gångjärnen till dörren satt tydligen löst för när mamma skulle öppna dörren så faller den rätt ner på marken,hehe, vi är verkligen galna familjenxD Såklart blev jag förkyld här om dan så har gått med en näsduk intryckt i näsan hela dagen:P Men känner att jag ändå börjar bli lite bättre:) Nu funderar jag på att kanske se en film;) Ha det gött! Kram Julia


Här är tårtan jag och pappa gjorde igår, grodan har jag gjort helt själv:) fast hans armar blev lite tjocka:P


Grattis lilla mammi:)

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: