2011-09-03
13:29:10

Water for elephants

Hejsan svejsan! Sorry för dålig uppdatering! Den senaste veckan har bestått av skola, har inte fått så mycket läxor än som tur är så jag kan än så länge slappa en del när jag kommer hem från skolan;) men jag känner på mig att det inte kommer att dröja så länge förrens den första uppsatsen kommer:P Annars har jag inte gjort så himla mycket de senaste dagarna, var i Trollhättan än lördag med päronen. Köpte mig nya idrottskläder och lite nya grejor inför hösten. Blev en halsduk, en rutig höstjacka och ett par pälsvantar, jättesnyggt;) Här om dagen beställde jag den nya filmen Water For Elephants så nu imorse låg jag framför soffan och hade filmmorgon:P Det är en mycket bra film och jag rekomenderar den verkligen:) Nu när det börjar hösta till sig lite så tänkte jag kanske snart gå på bio, fick nämligen ett presentkort när jag fyllde år så funderar på att utnyttja det snart;) Går ju en del bra film nu i september, bl.a. De tre musketörerna;) jaja, jag får se:) Nepp nu ska jag ta och spela lite gitarr=) Ha det gött! Kram Julia

Postat av: carro

Water of elephants har vi sett men inte den andra :) är det bra, vad handlar den om? :)

2011-09-07 | 21:41:35
URL: http://carzzo.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: