2010-12-09
15:50:17

20 dagar

Hallojsan! Älskar verkligen den här dagen! För idag hade jag bara en lektion i en kvart ;) ( kändes meningslöst att åka till skolan i en kvart men ändå:P), min muntliga redovisning gick jättebra :) (som jag trodde skulle gå åt skogen) och det är Vampire Diaries på tv ikväll! kan det bli bättre?!;Dhehe. Förövrigt har jag inte gjort nånting förrutom att bara ha slappat, käkat hembakta tekakor och drack var choklad och titta på film,gött;)det är så det ska va;) Kom även på idag när jag satt i bussen att jag snart ska åka till Manchester och hälsa på systra mi:) Längtar så himla mycket! det är ju bara 20 dagar kvar=) är bara lite orolig för flyget, hatar att flyga.. men det kommer nog gå bra=) nepp nu ska jag dra ner och kolla på Flyg 29 Saknas;) Älskar denna serie:) Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: