2010-12-21
09:19:09

KAAALLT!!

Hejsan svejsan! När jag gick till bussen imorse fick jag nästan en chock för att det var så HIMLA KALLT! trodde jag skulle frysa ihjäl, och det var typ lika kallt i bussen så snacka om att jag var iskall när jag kom fram till skolan! kände mig som en djupfryst grönsak:P Skönt att det bara är två lektioner idag iallafall, ska rensa ut skåpen sen för vi får nya efter lovet:) då slipper man iallafall inte pressa in gympaväskan i skåpet:P Slutar tidigt idag så när jag kommer hem ska jag på kalas till min farmor & farfar, för att farmor fyller år:) Imorn går jag bara några timmar i skolan, ska bara titta på någon julavslutning som esteterna ska göra och sen åker jag hem och firar att det äntligen är jullov;) Tror jag även ska baka lite julgodis,fick nämligen reda på ett nytt recept nu förra helgen av Leila;) Rocky Road tror jag de hette, åt det hos min faster och det smakade riktigt mumsigt kan jag ju bara säga;) Nepp dags för första lektionen. Ha det gött! Kram Julia

 


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: