2010-11-26
09:34:27

Min älskade Kalle♥

Hej allihopa. Imorse när jag vaknade upptäckte jag att min Älskade Kalle hade gått bort:( Jag älskade honom så himla mycket så att det inte går att beskriva♥ Jag kommer ihåg när jag först fick dig, jag var tio år och jag hade tur som fick komma och hämta dig ifrån Nordens Ark. Du var så liten och söt, och varje morgon när jag skulle ge dig mat så ställde du dig med dina små söta framtassar på mina axlar. Jag har alltid vetat att du har varit speciell, du var aldrig rädd utan du kom alltid springande till mig, oftast när det var mat. Jag gav dig tillochmed andranamn, Kalle, Sune, Snuffe Andersson. Du har alltid betydigt väldigt mycket för mig min älskling♥ Var du än är någonstans,förhoppningsvis i kaninhimmlen, så hoppas jag att du har det bra och att du äter massvis med morötter, äpplen, päron, havregryn och knäckebröd för det var den mat du älskade mest♥ På vintern när det var mycket snö hjälpte du mig att putta bort snön så jag kunde komma in i inhängaden, så himla gulligt!♥ Jag sitter här och minns dig för allt fint du har gjort för mig och jag kan inte sluta att gråta. Det var meningen att du skulle leva i många år till men ibland blir det inte så....du blev iallafall 6 år och du var alltid frisk och aldrig sjuk. Jag kommer att alltid minnas dig för all framtid och evighet♥ Adjö nu min älskade vän, min bebis ,min Kalle♥♥♥♥♥♥

Glömmer dig aldrig, du är saknad av alla♥





Postat av: carro

Ne, kalle som va så söt :'(

2010-11-27 | 14:04:47
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: Julia

ja vet:´( han va så himla go och söt<3

2010-11-28 | 19:31:26
Postat av: emelie ferm

hoppas det går bra med dig bulan ♥

2010-12-20 | 13:30:00

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: