2010-10-27
19:54:30

Inga läxor;D

Hallojsan! Sitter här just nu och bara tar det lugnt för att vi har inga läxor! Underbart;) Idag har det inte hänt så mycket, bara det vanliga:P Eller jo förresten jag gjorde hela TVÅ MÅL på gympan när vi spelade innebandy idag, hehe känner mig gött stolt;) Fick även skolkatalogen idag! Jag träffade Johanna i bussen på väg hem från skolan idag så vi satt och tittade i katalogen hela vägen, det är kul och se vilka alla är och hur dom ser ut:) Börjar kl.11.00 imorn och slutar tidigt så imorn kommer jag hem tidigt,gött! Funderar på om jag ska se nån av dom filmerna jag lånade av Jessica förr förra helgen=) Det blir nog antingen King Arthur eller Liftarens guide till galaxen;) Nepp nu ska jag gå ner och käka några mackor:) Ha det gött! Kram Julia

Vintern 2009-2010: Jag i min "otroligt" snygga vinterdräkt, som säkert gått i arv sedan stenåldern:P 

Är det jag som har blivit väldigt lång så att jag når upp till träden eller har träden sjunkit?:P

Postat av: carro

Snygg...

Hahaha älskar den kommentaren xD

2010-10-27 | 20:53:06
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: Julia

hahaxD

2010-10-28 | 11:09:13

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: