2010-10-09
19:14:13

Mätt som en plätt!

Hallojsan! Idag har jag varit en tur till Mellerud med mammi och pappi. Gjorde typ inget speciellt där, men såklart precis när vi skulle gå ut ur en affär så skulle jag putta upp dörren och jag trodde att dörren var trög så slår jag i mitt knä i typ nån mutter! jag kom väll åt nån nerv eller så för det gjorde JÄTTEONT! kändes som om benet skulle gå av och jag blev alldeles illamående,typiskt mig:P När vi kom hem bakade jag kanelbullar och även några med vaniljkräm på,mums:) vräkte i mig tre stycken;) Åkte upp till farmor och farfar med några bullar och där blev jag bjuden på äppelpaj med vaniljsås, så nu är jag alldels proppmätt! Plus att jag snart ska äta middagxD Vi får se hur detta slutar:P Nu ska jag kanske se någon film men jag vet inte riktigt än vilken. Ha det gött! Kram Julia.

Har läst att man måste har mjöl i ansiktet när man bakar;)




Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: