2011-02-24
11:41:34

Filmtajm!

Hejsvejs! Just hålller jag på att bestämma mig för vilken film jag ska se på, har nämligen inget att göra för tillfället så tänkte att jag kunde dra en film;) Det står mellan Welcome to the Rileys, I am Sam eller Shutter island...svårt att bestämma sig! Sitter även och kollar efter recept i mina bakböcker efter något gott att göra till helgen:) Det är ju bokrea nu så jag hade tänkt att kanske köpa en bok om choklad;) eller New Moon på engelska=) Igår var jag med Johanna och Jennie på gymmet för första gången, var riktigt kul! Vi ska defentivt gå dit någon mer gång;) Kunde faktiskt komma ur sängen imorse,hehe, trodde jag skulle ha jätteträningsvärk:P Nepp nu ska jag se på film. Ha det fött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: