2011-01-13
12:21:35

Håltimme-.-

Hejsan svejsan! Just nu har jag en seg håltimme till kvart i 1, men det är ändå rätt bra för då kan jag ju blogga lite;) Senare idag ska jag skriva en "jättehärlig" uppsats om Afghanistan och Pakistan-.- kan knappt vänta!:P Läxorna sätter redan snabbt igång även fast det bara är första skolveckan! Lite läxor som ska göras inom den närmsta framtiden: två uppsatser, matteprov, tyska-läxa, no-prov, svenska-prov och en engelska bok som ska läsas ut-.- jaja, då vet jag iallafall vad jag ska göra de närmsta veckorna:P Imorn är det fredag och det ska bli super duper skönt! Fundera på att baka något mumsigt ur min nya kakbok:) så det kanske kommer ut lite bilder på vad jag har bakat;) Ha det gött! Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: