2011-01-04
15:50:32

Tillbaka igen!

Hejsan svejsan allihopa! Nu är jag tillbaka ifrån Manchester igen, kom hem i söndagsnatt men jag har inte orkat blogga förrens idag:P Hela resan var jättelyckad och det var jättekul att träffa syrran, Chris och lille Michael:) Michael var jättesöt!!=) Under de dagarna vi var där har vi varit ute på stan och shoppat, firat nyår, ätit engelsk julmat och bara varit hemma och haft det mysigt;) Manchester var en väldigt mysig och häftig stad! rekomenderar andra att åka dit;) Längtar redan tillbaka! saknar syrran jättemycket!! Idag har jag inte gjort så mycket, var uppe hos farmor en sväng och visade alla filmer i videokameran som jag hade filmat i Manchester:) Nu ska jag sätta mig och läsa lite Harry Potter;) Ha det gött! Kram Julia
















Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: