2011-03-31
20:24:36

Ledig dag

Go kväll! Sitter just nu och äter och tittar lite på Merlin som går på tv;) Har varit ledig idag så jag och päronen tog oss en tur till Överby:) Köpte mig en snygg t-shirt, den är i en lite kortare variant så man måste ha ett linne under men den är jättesnygg;) Såg att min syster också hade något liknande på sig  när hon var här i höstas:) På hemvägen hoppade vi in på Hemmakväll och köpte oss lite godis, dom har verkligen det bästa godiset! De hade redan fått in påskgodis så passade på och tog mig några chokladägg;) Imorn är det fredag igen men går bara halva dan för sen ska vi åka och se på Skönheten och Odjuret:D ska bli så kul! Nepp nu ska jag ta på mig pyjamas och slänga mig i soffan;) Ha det gött! Kram Julia

 


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: