2011-03-29
19:00:01

Tillbaka igen!

Hejsan hejsan! Är nu tillbaka igen efter att ha varit lite sjuk och haft kalas;) I helgen fyllde min mamma år så isöndags hade vi lite kalas för henne:) käkade go mat och åt den goda tårtan som jag & pappa hade bakat, alla tyckte den var jättegod=) Har även haft ont i magen hela helgen så det var inte kul:( Hade tänkt att gå till skolan igår men på väg till bussen så fick jag så ont i magen att jag var tvungen att gå hem igen:( men nu är det bättre så jag kunde iallafall gå till skolan idag;) Idag var geografin inställd så jag hade håltimme från kl. 11.05 till 15.20
-.- segt, men men det gick:P Men imorn slutar jag kl. 12 för lärarna har nån kurs, på torsdag är jag ledig för då är det tvåstads redovisningar och jag är red klar med min:) och på torsdag är de tre sista lektionerna inställda för vi ska på esteternas musikal Skönheten och Odjuret;D tycker det ska bli gör skoj! Nepp nu hade jag tänkt att titta på klass 9a;) Ha det gött! Kram Julia

Vampire Weekend - Jonathan Low


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: