2011-05-06
18:36:50

It´s Friday!!!!

Hejsvejs! Sorry för låg uppdatering men den här veckan har jag haft så mycket prov och läxor att jag helt enkelt inte har hunnit. Det har varit no-prov,matte-prov och nationella prov-.- vill inte ha ett enda prov till,men, det väntar en miljard prov och uppsatser på mig innan jag slutar:P Bara idag hade jag tre prov! Gött att det är fredag idag iallafall;) har nyss tryckt i mig lite geisha så känner mig redan lite gladare:) Nu ikväll ska jag bara slappa och se pån tv, blir att se Vampire Diaries senare:) Imorn blir det att öva in för slutproven i geografi och ekonomi:Pgöör tråkigt men,men det måste göras. Nu ska jag ta och käka lite godis. Ha det gött! Kram Julia

Lill Micke & Osse:)

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: