2010-08-23
17:29:40

Första skoldan

Hejsan hoppsan! Idag var det första skoldan, vaknade säkert 3 gånger imorse för jag var så nervös:P var meningen att jag skulle gå upp 7 men jag vaknade en halvtimme innan så jag låg i sängen och glodde in i väggen och tänkte nervös skräcktankar:P Men första dagen gick bra! klassen var bra och skolmaten var...ja ni vet, det var som skolmat brukar vara:P jag missade inga bussar utan fick bara byta buss en gång:) sedan när jag kom hem så slängde jag mig i soffan och tittade på one tree hill. Nu blir det snart att käka middag och senare blir det nog att kanske se på fångarna på fortet;) rena rama rolf går även ikväll,roligt program de;) Kram Julia

Postat av: carro

du åker buss imorrn va?? för vill träffa min julia snart ;)

2010-08-23 | 17:54:33
URL: http://carzzo.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: