2010-07-12
21:28:36

Danmark :)

Har inte uppdaterat något den här helgen för jag har varit i Fredrikshamn över helgen=) det har varit jättekul, vi åkte på fredag klockan halv 6 på morgonen -.- för vi var tvugna att hinna med tåget och sen i trollhättan var vi tvugna att byta till buss som skulle ta oss till stena line i göteborg. på färjan käkade vi lite brunch och sedan gick vi upp på däck och satt i solen resten av resan:) i danmark bodde vi på scandic hotell som är ett badhotell, det var jättemysigt och dom hade nyligen renoverat hotellet till ett lite karibiskt tema,och badanlägningen var jättefint med en utomhusdel,bubbelpooler och rutchkaner. När vågmaskinen sattes i gång så började det "åska" innan och sedan börajde det regna och sedan sattes vågmaskinen igång så allt va väldigt fint och häftigt gjort=) var också och kollade lite i affärer men hittade inget och affärerna stängde tidigt på helgen så jag hade ingen chans att titta lite mer i affärer -.- men köpte en t-shirt på hotellet med ett fint tryck på iallafall:P vi cyklade även till palmestranden som är en jättemysig strand vid havet och den ser precis ut som en strand utomlands med en massa palmer:) på söndagen åkte vi hem igen och på väg tillbaka på båten köpte jag naturligtvis en massa godis i taxfreen:P idag har jag inte gjort något speciellt har varit lite  hos farmor och farfar och imorn kanske det blir att åka till ursand i vänersborg och bada eller så blir det att åka till överby och shoppa lite:) Kram julia
Postat av: carro

Den 26 ;) Va bra men ska försöka fixa mer med den nästa vecka för då jobbar jag inte längre ;) Vad brun du har blivit föresten :) superfin! ;)

2010-07-12 | 21:53:46
URL: http://carzzo.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: