2010-10-29
18:13:05

Freedag!!

Tjena mors! Gött att det äntligen är fredag;) Idag var det än rätt lugn dag i skolan hade matte första timmen-.- men rätt som det var så gick brandlarmet och då var det bara att resa sig upp och gå ut från mattelektionen:) gött att larmet gick på matten:P sen blev det att äta lunch och då var det en "jättehärlig" ärtsopppa men jag tänkte att jag låter någon annan få min portion:P Har börjat med att lyssna med radio på morgonen när jag åker i bussen på programmet P3 och dom personerna som pratar är jätteroliga:D Jag satt och lyssnade här om dagen och jag började typ skratta så jag var tvungen att vända mig om kolla så att ingen såg mig:P det ser ju bra ut att sitta och skratta för sig själv xD Nu börjar ju äntligen höstlovet! Som jag har längtat:) ska bli så skönt att bara slappa och ta det lugnt....men, själv har man då ett tyska-prov direkt efter lovet så det blir ju till att öva på det:P Nu ska jag snart gå ner och käka tacos och det ska bli så mumsigt! Senare blir det att se på The Legend Of The Seeker;) Ha det gött! Kram Julia

 


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: