2010-10-06
08:39:27

Godmorgon

Hallå allihopa! Sitter just nu is skolan och väntar på att datakunskapen ska börja:) Är jättetrött idag,har både ett historiaprov och ett no-prov att öva på-.- Igår blev geografin inställd så jag hade bara tyska den dan,så jag kom hem kvart i två,gött! idag så kommer jag hem sent,kul,är borta hela dan iskolan och pluggar och det första jag gör när jag kommer hem är att öva läxor-.- men men, jag måste iallafall se första avsnittet av Bonde söker fru ikväll;) Ha det gött!Kram Julia
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Vad pysslar du med för något då? :)

2010-10-06 | 09:18:05
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Julia

inget speciellt:P

2010-10-06 | 14:07:04

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: