2010-09-04
15:54:40

Bakning ;)

Tjena mors!!Dagen började med att jag tittade klart på Harry Potter och Halvblodsprinsen som jag började titta på igår kväll;) efter det hade jag lust att baka men jag kunde inte bestämma mig ifall jag skulle göra kladdkaka eller snoddas:P men till slut blev det snoddas,var nog det jobbigaste val jag någonsin har gjort:Phehe skoja bara;) nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir nog iallafall att läsa lite läxor senare, har både historia, engelska, tyska och geografi-.- men jaja det är sånt som måste göras:P Förresten,härom dan hade jag tänkt att skicka efter One tree hill på cdon eftersom jag visste att dom boxarna var billigare där. Men när jag går in där så har dom höjt priserna igen! blev jättesur men tänkte att kanske nån annan sida har dom, så jag gick in på discshop men där var dom ännu dyrare! gick till sist in på ginza för och se var dom kostade där,och då såg jag att dom var billigare där. Med humöret uppe igen tänkte jag skicka efter den,men såklart just den boxen jag skulle ha var naturligtvis tillfälligt slut-.-snark! jaja den är väll i lager igen om några dar. Ikväll ska jag iallafall se på Avatar,älskar den filmen:) Kollade lite på Sf.se förrut och det verkar som om att det kanske det ska bli en Avatar 2 och 3 och kanske en bok:D hoppas detta! Just nu längtar jag efter att Harry Potter ska komma på bio;) Hoppas alla får en bra lördagkväll! Kram Julia





Postat av: carro

gilla din skjorta ;K)

2010-09-04 | 17:20:06
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: Julia

hehe tack:)

2010-09-05 | 11:26:01

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: