2010-09-09
17:57:07

Dagen innan fredag;)

Tjenixen! Idag var det kombidag i skolan,(alltså läraren kan lägga in vilken lektion som helst)och efter det hade jag inga lektioner eftersom läraren var sjuk så jag slutade halv 12 idag,gött;) tog bussen hem och sen har jag inte gjort så mycket, bara slappat och haft det gött:) jo jag åt faktiskt en stor kanelbulle,älskar kanelbullar:D kollade även på näst sista avsnittet av One tree hill.Avsnittet slutade som jag trodde att det skulle göra,väldigt förutsägbart men älskar serien ändå=) Förresten,igår köpte jag en ny skolväska:) hade en axelremsväska förrut men när väskan var full av böcker så blev den så himla tung att jag fick ont i axeln:( så det fick bli till att köpa en ryggsäck istället fördå fördelas vikten på väskan över båda mina axlar( va redigt det lät:P) Fundera på att ta en promenad med mamma sen, också måste jag öva på min engelska- och historialäxa tills imorn,jippi:P ikväll blir det till att se sista avsnittet av Himmel Blå,mysig serie:) Imorn börjar ju säsong 2 av Legend of the seeker;D och den 14:e oktober börjar Vampire Diaries igen!!!längtar jäääätte mycket:D Skriver väldigt mycket om tv-serier just nu men det är ju mitt stora intresse;)hehe. Ha de bra! Kram Julia

Nya skolväskan:)

 


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: