2010-09-23
17:34:44

Ett berg av läxor

Hejsan svejsan allihopa! Har tyvärr inte kunnat uppdaterat något de senaste dagarna för jag har haft väldigt mycket läxor-.- har haft tyska, engelskaglosor + frågor, referatskrivning, politikfrågor, historialäsning + frågor, jaa det var ju en del:P Idag slutade vi jättetidigt ifrån skolan på grund av att vi ska skriva en uppsats och det fanns inte datorer till alla idag för det var andra klasser som hade bokat datasalarna så man fick åka hem och jobba på arbetet hemma, så jag var hemma ifrån skolan redan klockan halv 1 idag,gött;) Så nu har jag faktiskt arbetat en del med uppsatsen och ska snart hoppa vidare till nästa läxa:P Imorn är det fredag igen, tycker veckorna går så fort men det ju alltid skönt med helg:) få se vad jag hittar på ikväll, nån som vet nått bra som går på tv ikväll?:) annars får jag väll dra några avsnitt med One Tree Hill;)Ha en bra kväll! Kram Julia


The Lion Fell In Love With The Lamb:

 


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: