2010-09-02
17:25:24

Gå, springa, gå, springa

Hallojsan allihopa! Idag har det varit en ganska lugn dag i skolan,var nämligen kombidag. Kombidag är typ när lärare kan lägga in vilken lektion som helst,och idag hade det kommit politiker till skolan som hade debatt för oss. Var riktigt interessant faktiskt fast det var lite jobbigt att bara sitta still på en hård stol i 2 timmar-.- efter det hade vi typ en egen liten debatt i klassen där man var indelade i grupper,och varje grupp representerade ett parti ur riksdagen. Rätt kul:) slutade tidigare idag, skulle egentligen ha slutat kvart i 3 men vi slutade kvart över 2 istället så jag tittade efter i busstidtabellen ifall det gick nån buss tidigare hem, och då ser jag en buss som går 14.28! så jag hade midre än en kvart på mig bort till resecentrum så jag sprang,gick,sprang, gick, jättefort!! jag hann med bussen som tur var, kom fram 14.24 till resecentrum så det var precis på minuten jag hann:P nu har jag nyss sett på one tree hill så nu blir det att öve läxor ett litet tag;) Imorn är det fredag så det ska bli gött me helg:)Ha det bra!Kram Julia

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: