2010-09-18
19:57:17

Lördagkväll;)

Nu är jag tillbaka igen! Har nyss varit i uddevalla och sagt hejdå till Josse,hon åkte nämligen hem idag:(saknar henne redan<3 Vi har haft jättekul den här veckan! Vi har varit i överby, bakat halloncupcakes och så har vi tittat på Twilight och New Moon,hon har nämligen aldrig sett dom:) Hoppas vi snart ses igen!! Min andra syster Jessica var här idag och hälsade på innan Josse skulle åka, var jättekul:) Nu sitter jag här och är rätt trött,ska nog snart gå ner till soffan och titta på Ett Päron Till Farsa i Las Vegas;) Ha det gött! Kram Julia











Postat av: Katarina

Jag älskar kortet på hela familjen!! Superhärligt verkligen=)

2010-10-03 | 17:07:52
URL: http://brightlovelight.blogg.se/
Postat av: Julia

japp den är rätt fin:)

2010-10-03 | 18:10:59

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: