2010-09-11
15:01:56

Musikhumör;)

Hallå allihopa! Sitter här och lyssnar på låtar av Taylor Swift och låtar ifrån albumet Friends with benefit från One tree hill:) Jag för även över lite nya låtar till ipoden, lyssnar ju på musik varje dag när jag sitter i bussen så det kan ju vara kul med lite nytt;) Är på ett riktigt sång- och musikhumör idag! har sprungit runt och flamsat och sjungit i huset hela förmiddan=) Har även spelat lite gitarr,försöker lära mig Supermassive black hole men det är ju inte direkt den lättaste låten så det går ju som det går när jag försöker spela den:P Älskar den låten<3 Jag känner riktigt för att se en film men jag vet inte riktigt vilken, kanske skriver ett iinlägg senare om vilken det blev;) Idag ska jag äta pannkakor så jag ska alldeles strax går ner och vispa ihop en smet,mums!Nu ska jag fortsätta att lyssna på låtar och sjunga högt så att grannarna hör;) Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: