2010-09-12
15:45:51

Sista dagen av helgen

Hallojsan! Nu har jag nyss övat lite på tyskaverben jag fick i läxa förra veckan, ganska svårt men det går allt bra;) Lyssnar även på lite musik och tar en paus ifrån läxövandet, har ju både historia- och politikläxa att se fram emot senare:PAnnars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag,kanske tar en liten promenad med mamma och pappa:) Längtar jäätte mycket tills imorn för då kommer min syster ifrån manchester hit och hälsar på:D Hon ska vara här i vecka så vi kommer ha jättekul! Jag har inte sätt henne sen typ i januari så jag längtar verkligen=)Nu ska jag ta och sätta upp mina Twilight-affischer på väggen, för annars blir det aldrig gjort:P Ha det bra! Kram Julia

When the stars go blue:


Postat av: carro

Söt du e :) <3

2010-09-12 | 21:39:36
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: Julia

hehe jätte:P

2010-09-13 | 11:47:47

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: