2011-02-27
13:06:38

Sista dagen på lovet

Hejsvejs! Tyvärr så är det ju sista dagen på lovet idag så får passa på och slappa så mycket som möjligt;) I fredags tog jag och päronen en tur till Överby och tittade lite i affärer. Köpte mig ett par jeans, en t-shirt och en tröja så jag blev allt nöjd:) Igår var det meningen att jag skulle baka en chokladkaka, det gick jättebra genom hela bakningen......tills jag tog ut den ur ugnen-.- jag provade ifall kakan var färdig med hjälp av en provsticka och det visade sig att den var klar MEN när jag skulle lägga upp kakan på en tallrik var det inte den drömkaka som jag hoppades att den skullle vara, den var typ som en hemsk brun pudding! Jag skulle låtit den vara inne i ugnen längre-.-dumma kaka! Så var gött sur efteråt, men jag ville ändå baka något så det blev att jag gjorde en tigerkaka=) den blev perfekt iallafall;) Nu ska jag gå ut och med mammi. Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: