2011-06-12
18:52:31

Från regnigt till blåsigt-.-

Halli Hallå! Äntligen så har det slutat regna! trodde nästan att aldrig att solen skulle komma tillbaka:P Men såklart så måste det blåsa istället-.- när man har så knäppt hår som jag har så blir håret väldigt lätt trassligt och då kan ni ju tänka er hur jag ser ut efter att ha varit ute när det har blåsigt:P jaja, huvudsaken är att det är varmt igen iallafall;) Idag gick jag och päronen en sväng till Håverud, vi köpte oss var sin glassa och även några lotter. Jag vann faktiskt! en liten hårspray bara men ändå:) När jag kom hem så drog jag ett avsnitt med One Tree Hill och nu hade jag tänkt att spela lite gitarr=) Ikväll blir det kanske att spela något spel med mammi och kanske se på en av mina favorit serier, Robin Hood;) Ha det gött! Kram Julia

Igår så testade mamma att göra olika frisyrer på mig som jag hittade i en av mina Vecko Revyn tidningar! Tyckte de blev riktigt bra:) (bilderna är lite mörka:P)


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: