2011-03-10
08:38:34

Innovatum

Hejsvejs! Nu har jag väldigt mycket i skolan känner jag! Nästa vecka är det no-förför och dataprov och veckan därpå är det en jättestor redovisning plus ett tyska-prov -.- hade även ett geografi-prov igår som inte alls gick bra:( hoppas jag får G iallafall. Ska även få reda på mitt matte-prov imorn, hatar att få reda på matteprov-.- Idag ska min klass till Innovatum i Trollhättan, har varit där en gång tidigare när jag gick i 9:an,är inte så jätteroligt:P Vi ska lyssna lite på olika redovisningar och sen åker vi tillbaka ti lskoan igen. Imorn ska jag och tre ur min klass åka till Film i Väst och intervjua en tjej där:) det har med vårat tvåstads projekt att göra, ser fram emot det;) Ha det gött! Kram Julia



Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: